top of page

AR MAN TO REIKIA?

STEP programa mokytojams

Ši STEP grupė skirta jums, jei ieškote:

  • konkrečių idėjų ir metodų, kaip susitarti su mokiniais, nubrėžti ribas, mokyti atsakingai spręsti situacijas, susijusias su santykiais ir mokymusi, bendradarbiauti su mokinių tėvais; 

  • gilesnių žinių apie vaiko elgesio priežastis, jo/jos tikruosius psichologinius ir socialinius poreikius mokykloje ir šeimoje;

  • supratimo, koks esate mokytojas (-a), kokį jus mato mokiniai, kokiu norite būti, kaip tapti geriausia savo kaip mokytojo (-s) versija;

  • sprendimų sekos žemėlapių, kaip reaguoti sudėtingose situacijose, kad veiksmingai atliepti mokinių ir tuo pačiu savo poreikius;

  • bendrystės su kolegomis mokytojais ir darbo komandoje įgūdžių. 

STEP programos mokytojams_Vaikų psichologas_Paauglių psichologas_STEP grupės_Drąsa augti_1
STEP programos mokytojams_Vaikų psichologas_Paauglių psichologas_STEP grupės_Drąsa augti_2
STEP programos mokytojams_Vaikų psichologas_Paauglių psichologas_STEP grupės_Drąsa augti_3

Profesionalūs psichologai (-ės)

5

STEP grupių vadovai (-ės)

59

Suorganizuotos STEP grupės

1008*

Tėvai, baigę STEP programas

7667*

Skaičiai apie mus

*2023 m. lapkričio mėn. duomenys.

Pozityvaus ugdymo įgūdžių tobulinimo programa pagal STEP-M metodiką skirta mokytojams, dirbantiems su vaikais nuo kūdikystės iki 5 klasės. Vieną mokytojų grupę sudaro 8-14 dalyviai (-ės). Grupė pagal STEP-M programą susitinka 10 kartų. Organizuojame tiek kontaktinius, tiek nuotolinius (Zoom) susitikimus. Mokomasi pagal „Mokytojo knygą“. Grupes veda sertifikuoti STEP grupių vadovai (-ės). 

STEP-M programų susitikimuose dalyvauja programos vadovas (-ė) ir grupės dalyviai-mokytojai. Drauge  aptarsite perskaitytą medžiagą, analizuosite konkrečias situacijas ir  kokie būtų efektyviausi jų sprendimo būdai. 

Daugiau apie STEP-M

Susitikimai leis stabtelėti darbų maratone, išgirsti kolegų-mokytojų patirtis, pagalvoti, kaip geriau išnaudoti resursus ir su įkvėpimu grįžti pas mokinius. 

„Mokytojo knyga“ padės išlaikyti grupėse įgytų įgūdžių tęstinumą ir taps padrąsinimų šaltiniu.

Programos trukmė – 56 ak. val. Programa akredituota VDU Švietimo akademijos. STEP-M programos rengėjos: psichologės dr. Jolita Jonynienė, Audronė Kerpaitė, Jūratė Lietuvnikienė, Rūta Lingytė, psichologė-psichoterapeutė Aušra Norė ir andragogė Ijola Petrauskienė. STEP-M programas baigusiems dalyviams-mokytojams išduodami kvalifikacijos kėlimą patvirtinantys pažymėjimai. Kiekvienos grupės dalyviams (-ėms) suteikiama tęstinių supervizijų galimybė.

STEP-M

Užsiėmimų turinys

Susitikimo metu įgarsinsite kylančius klausimus apie mokinių elgesį, atrasite, ko galite tikėtis iš STEP-M programos.

01

Susipažinkite su programa ir grupe

Susitikimo metu aptarsite psichologines mokinių elgesio priežastis, atpažinsite pasikartojančius jų elgesio modelius. Galėsite lengviau judėti pokyčio link.

02

Supraskite mokinių elgesį

Susitikimo metu dar giliau pažinsite psichologines mokinių elgesio priežastis, sužinosite apie mokinių ir savo kaip mokytojo (-os) įsitikinimus bei jausmus.

03

Supraskite mokinius ir save

Susitikimo metu atrasite drąsinimo praktiką kaip būdą auginti asmenybes, treniruositės dažniau drąsinti, mažiau girti.

04

Drąsinkite ir stiprinkite mokinių motyvaciją

Susitikimo metu mokysitės jausmų atspindėjimo metodo, sužinosite, kaip su mokiniais pradėti pokalbį, išklausyti, priartėti prie jų problemų esmės ir taip sukurti erdvę mokytis bei bendradarbiauti.

05

Klausykitės ir atspindėkite jausmus

Susitikimo metu praktikuositės atpažinti situacijas, kuriose reikėtų įgarsinti savo jausmus dėl mokinių elgesio, drauge leisti jiems veikti savarankiškai.

06

Atskleiskite savo jausmus

Susitikimo metu mokysitės, kaip padėti mokiniams prisiimti atsakomybę už savo elgesį – kaip aptarti problemas, apžvelgti galimus sprendimus, o pasirinkus vieną iš jų – leisti jį išbandyti.

07

Pasitelkite struktūruotą pokalbį problemų sprendimui

Susitikimo metu atliksite praktikas, padėsiančias mokiniams priimti sprendimus ir patirti savo elgesio pasekmes, taip pat apžvelgsite pasekmių klausimą. 

08

Drausminkite bendradarbiaudami

Susitikimo metu peržiūrėsite jau išmoktus metodus ir apžvelgsite, kaip galėtumėte juos taikyti.

09

Pasirinkite tinkamą metodą

Užbaigdami STEP-M programą darsyk prisiminsite įtvirtintus bendradarbiavimo su mokiniais metodus, treniruositės juos taikyti praktiškai ir aptarsite likusius klausimus.

10

Apibrendinkite ir taikykite išmoktus metodus

Pasikalbėkime

IŠKILO KLAUSIMŲ DĖL KONSULTACIJOS AR GRUPĖS?

bottom of page